Srp53 uyuşmama ihtimali çok düşük bence canım ve anestezi iğnesini hissetmiyorsun bile hiç korkma. Ben doktoruma uyuşmadım hissediyorum dedim, ayağını kendine çek bakalım bi dedi, yok kütük gibi 🤣🤣 ayakların ısınıyor, anestezist ayakların ısındı mı dedi evet dedim sonra zaten 7-8 dk sonra kızımı gösterdiler 🥹