ebruca52 CemileErol Umarım hiç çatladığınız olmadan gebeliğinizi atlatırsınız, teşekkür ederim öneriniz için 🙏☺️
_mrveee_ ikincibezelyeayak liearac kremi kullandım hemde ilk aydan itibaren hiçbir işe yaramadı o kadar para boşuna aşırı derece çatladım
ikincibezelyeayak _mrveee_ Kesinlikle bunu bildiğim için yazıyorum kendım deneyimlemedim çevremden duyduğum , Pazarlama ürünü boşa para. Ona vereceğimizi evladımıza veririz. Kakao yağını tek geçerim hem doğal hem işe yarıyor
abbasova14 ebruca52 ben ilkindede kullandım ama çatladı 34 haftadan sonra şimdi ikinci gebeliğim Hindistan cevizi yağı kullanıyorum daha fazla çatlamasın diye umarım çatlamaz
ikincibezelyeayak ebruca52 Wefood , evvahe doğal bunlar benim güvendiğim a kalite doğal markalar bunlar olabilir . Aktardan arifoglu karden gibi bu konuda yine hatrısayılır markalar olabilir .
hamcokelek33 Çok para vermeye gerek yok bence çünkü biraz genetik olduğunu düşünüyorum. Ben 28. Haftaya girdim biooil kullanıyorum. Son haftalarda çatlama daha fazla oluyor, muhtemelen incia nın çatlak kremiyle birlikte kullanırım. Henüz çatlamam yok