ebruca52 Umarım harika bir gebelik geçirirsiniz bunları başından beri kullanıyorum. İkisi de hem doktor tavsiyesi. Bunlardan birtane alma şansım var diyorsan Afrika Shea butter almanı tavsiye ederim. Kanser olan hamiş arkadaşıma doktoru bunu tavsiye etmişti. İçinde hiçbir kimyasal yok. Ve sabah sürüyorum ertesi gün akşama kadar göbeğim nemlı kalıyor sankı bir kaç saat önce sürmüşüm gibi. Zaten önemli olan da bu, göbeğin nemli kalması.
Ben arada elime gelince Hindistan cevizi yağı da sürüyorum.
Gun için de de lierac jeli sürüyorum düzenli olmasada .
- Haftama girdim tek bir çatlağım yok çok meyilli bir vücudum var oysaki. Korkmuştum ama Şuan bunlarla yola devam inşallah sonuna kadar çatlamam 🌸

