Minerva_ Ardennnnn anladım amin inşallah. Sağlıklı sıhhatli alalım yavrularımızı kucaklarımıza inşallah
eliff4 1Merveylmaz benimde riskli çıkmıştı 10 Şubat’ta doğum yaptm bebeğim gayet sağlıklı ikili tarama testi doğruluk oranı az yani o yüzden üzülme ben fetal dna falanda yaptırmamıştm
Khs0108 A145N benimde ikili tarama riskli geldi 13+3te ense normal burnu 2.4 ve 2.1 mm ölçüldü doktor burun kemiği küçük geldi dedi kaç gündür düşünüyorum o şekilde olup Hatta kemiği bile olmayıp sağlıklı doğan bir sürü bebiş okudum
Meryemdd 1Merveylmaz eğer aldırma gibi bir düşüncen yoksa hiç o testlere girme derim ben. İkili testte zaten kesin sonuç veren bişey değil