Bugün sonuç için doktora gittim orta riskli çıkmış dedi istersen iki hafta bekle üçlü yaptıralım onun sonucuna göre karar ver dedi doktor ya kan verip özelde bakılacak yada karından sıvı alınacakmış ikili riskli çıkıp üçlü taraması temiz
çıkan var mı aranız da