Adyaliiiii Merhaba, 18 Ocakta kürtaj oldum 7+3 de bebeğimin kalbi durduğu için doktorum korunmama gerek olmadığını söyledi bu süreçte rahattık 25 gün geçti kürtajdan dün beta verdik 47 çıktı yeni bir gebelik olabilir mi yoksa değerim sıfırlanmadı mı acaba
Gzde_defne Adyaliiiii yarın tekrar verin iki katı artıyorsa gebelik olabilir.normalde adet görene kadar korunmanız gerekirdi bu şüpheler olmaması için.
Baby_B Adyaliiiii beta hemen dusmez Daha 25 gun olmus Test verin yeniden 2 gun arayla artarsa vardir gebelik Ben 2 adet sonra hamile kalmistim
Mor-kelebek Adyaliiiii canım benim beta geç düşmüştü kürtajdan sonra adet olduğum halde bir buçuk ay sonra başka bişey için kan verirken betaya bakıldı hala 80 di en sağlıklı sonuç için iki gün sonra tekrar kan ver değerin artarsa umutlan. Rabbim kalbine göre versin inşallah 🌸
Adyaliiiii @"Hhgggddd hayır regl görmedim kürtajdan sonra 1-2 gün kanamam oldu sadece sonrasında 1 hafta kahverengi kanamam oldu son 2 haftadır sarı fosforlu ara ara akıntım oldu
Adyaliiiii @Gzde_defne doktorum korumamıza gerek olmadığını söyledi çünkü 9. haftada olduğumu zannediyorduk bebeğin 7 + 3’te kalmış kürtaj esnasında da bebek direk kendiliğinden gelmiş kesesi ile birlikte bütün şekilde bize de gösterdi rahmime zarar verilmedigi için tekrar deneyebileceğimizden bahsetti biz de doktorumuza güvenerek bu şekilde devam ettik
Adyaliiiii @"Gzde_defne Evet evet tekrar kontrole gittim bir hafta sonrasında bir problem olmadığını ve rahminin gayet temiz olduğundan bahsetti
Ebruebos Adyaliiiii gebelikte olabilir beta da sıfırlanmamış olabilir. Normalde döngüm kısa 26 günde bir olyorum regl ama kürtajdan sonra 45. Gün oldum betam anca sıfırlandı
Adyaliiiii @Baby_B inşallah sağlıklı olucaksa Allah nasip etsin çok heyecanlanmak istemiyorum geçen sefer çok üzüldük
Baby_B Adyaliiiii evet canim Saglikliysa nasip olsun insallah Genelde rahim toplansin diye korunmayi oneriyorlar Biz korunmustuk 1,5 ay
Adyaliiiii @"Mor-kelebek doktorum 2 haftaya kadar sıfırlanır demişti kürtajdan sonra bende de sarı akıntı olunca merak ettim ama sanmıyorum dediğiniz gibidir muhtemelen 🥹🙏🏼 rabbim hayırlısını nasip etsin
busraaa570 Adyaliiiii merhabalar bir şey sorabilir miyim bebeğinizin kalbi durduğunda gebelik belirtileriniz devam ediyor muydu ?
busraaa570 Adyaliiiii teşekkür ederim hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 en yakın zamanda bebeğinize kavuşmanızı dilerim