worin amin inşallah 😍 bende çok şaşırdım ama yapmadılar die meinten kinderarztta yaptırın🙇🏽♀️ ben cumartesi doğum yaptım çarşamba hastaneden çıktım aslında yapabilirlerdi🤷🏽♀️ gerçi her gün tarttılar ettiler ve u2’da da farklı bir şey yapılmadı bugün. sanırım doktorla tanışma imkanım olsun diye yapmadılar bilemiyorum. bide daha dm ile rossmann’a gitmem gerek bana coupon göndermişler kriege da wohl so eine kiste geschenkt😍