Sinemmm32 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim çok kaşınıyorum gebelik koleztazı olabilirmiş kan testi verdim yüksek çıkarsa bebeği alacaklarmış bu durumu yaşayan var mı
Mlsaa99 Sinemmm32 bende gebeligimin son zamanlaarinda zehir ettiler bana herkesten farklı bir sey duyuyordum. Deli gibi kasinmak ayri dertti sonucu ne olacak neden diye dusuunmek beyninin surekli konusmasi ayri dertti. Butun testlerimi yaptirdigim halde birsey cikmadi ve gercekten dogurdugum gibi gitti gebelik kasintisiymis
Ftmnnr Sinemmm32 sadece karnin.cok kaşınıyor ne yapicam.bilmiyorum başka hiçbir yerim kasinmisyo sadece karnım çok kaşınıyor buda acaba kolestaza giriyormudur merak etti.
mrp2023 Sinemmm32 stresle arttığını biliyorum bu durum seni ekstra strese sokmasın stres yapmamaya çalış yani
cansulina1405 Sinemmm32 bende 34+5 haftalığım birkaç gündür avuç içlerim ve ayaklarımın altı öyle bir kaşınıyor ki anlatamam gece yatırmıyor resmen. Sırtım bacaklarım göbeğimde kaşınıyor ara ara ama kaşımamak için zor duruyorum çatlak oluşmaması için
Gebess Benimde bugün kontrolümde kan testi istedi doktorum. Bende bayadır çok kaşınıyorum ve 37 den sonra doğum olması lazım dedi.
Sinemmm32 Gebess Ayaklarımın üstü , bacaklarım , kollarım , karnım , yüzüm hatta saç diplerim kaşınıyor seninde böyle mi
Gebess Sinemmm32 yarın çıkıcakmış sonuç en önemli olanı safra testiymiş henüz çıkmadı. Dizimden aşağısı ve kollarım kaşınıyor benim. Dirseklerim ve dizlerim kabarana kadar kaşıyorum resmen. Bide ben doktoruma geç söyledim biye daha önce söylemedin diye kızdı. Önemli bişeymiş ben atlamışım
Sinemmm32 Mlsaa99 bende öyle hissediyorum nedense bisey cıkmayacak vücut çok gelirdi bende baya kilo almışım 20 kg bakalım öğleden sonra sonuç çıkar ben size bilgi veririm
Gebess Benim çok şükür iyi çıktı sonuçlarım. Normal süreci beklicez artık. 37 de doğum yapmama gerek kalmadı. Tabi minik bey erken gelmek istemezse 😂
bthn_slm Gebess sonuclarınız iyi olmasına sevindim , bugün bana da test yapıldı , hangi değerler önemli acaba biliyor musunuz , alt ast haricinde neye bakılıyor
Gebess bthn_slm safra asitleri testi en önemli olanmış. Alt ast iyi çıkmıştı diğer testi bekleyelim dedi hoca. Şükür oda iyi çıktı.
Gebess Ftmnnr doktoruna mutlaka belirt bence. Ben kaç aydır kaşıntı çekiyodum ama her gittiğimde söylemeyi unutuyodum bana kızdı niye söylemedin diye. Benim sadece dizden aşağısı ve kollarım kaşınıyo ama. Kuruluktandır dedi sonuçlarda bişey çıkmayınca
Ftmnnr Gebess benim de aklımdan çıktı geçen kuru da değil dokununca böyle yağlı yani çünkü sürekli yağ kullandım ona rağmen çatladı çatlaklar kaşınıyor sanki iki hafta sonra sorabilirim kan tahlili vermiştim sonuçları yavas çıkıyor bir hafta oldu sağlık ocağına vereli ama e nabizda yok
Sosyalbiri Ftmnnr canım cildiyeye git sende Pupp olabilir. İlk gebeliğimde yaşadım. Bu gebeliğimde de var ama bu pupp değil doktor o daha geç olur dedi şuanki kaşıntım 16 da başladı o gündür devam ediyor