Visneli1so-s ilk 3 ay kimileri için rahat kimileri için zorlu geçiyor belki başlarda yiyemeyebilirsin ama ilk 3 aydan sonra iştah bir geliyor hiç gitmiyor🤣Moralini yüksek tut vicdan azabı çekme beslenemiyorum bebek aç kalıyo diye düşünme için rahat olsun miden nasıl rahat ediyorsa öyle beslen bebişin için de endişelenme o şuan gayet de besleniyor.☺️Doktoruma ağlıyordum bebeğim aç kalıyo kesin diye, bana gülerek o senin depolardan alacağını alıyor hiç aç kalır mı demişti😂