Visneli1so-s İlk 3 ay ağzıma yumurta et tavuk balık yoğurt süt sürmedim su bile beni kustururdu, hatta 4 buçuk aylıkken yemeye içmeye başladım hala da tiksine tiksine yerim ama bebeğimin gelişimi haftasına göre çok güzel doktorum gelişimini çok beğeniyor. Korkma ilk başlarda çok normal iştahsızlık, o senden alacağını alıyor zaten bezelye kadar bişey annesi onun yiyeceğinden ne olacak ki şimdi😆💖Emin ol geçiyor zamanla.🌸