Bebegimcanimm O zaman senin jiletten dolayi oyle olmustur büyük gecmis olsun yinede bebek bu sakaya gelmiyo allah korusun progestan düşük önlediği icin bebeğine zarar vermez korkma 2 bebegime hamileyim az cok tecrübe edindim çünkü hep özele gittim allahin izniyle hic bisey olmaz kendini yorma yeterli😊