Bebegimcanimm Kiz daha gecen hafta pazar aynisini yasadim 27 haftaliktim idrar bitiminden hemen sonra peceteye geldi ama bi dmla degildi bildigin 2 parmak kalınlığında kandi hemen yeni peceteye sildim ama bu sefer afedersin deligime dogru hafif tampon yaptim ordan geliyo kan kosarak devlete gittim alttan muayene ultrason idrar tahlili derken gece 3 bucukra ciktim sorun yok dedi icim rahat edermi sabahina ozeldeki dktruma kostum bastan yapti tetkikleri erken dogum riskim oldugunu söyledi hemen igne ve antibiyotik verdi allah korusun bi damlanin sakasi yok ozelede git ama 23 haftaya kadarda progestan verilir çünkü 23 e kadar düşük 24 den sonra erken dogum risk gurubuna giriyoruz he bide özellikle 1 hafta asla is yok yatcan dedi oyle yapiyorum