sevgi_bidak 37+3 olduk haftaya bugün bebiş kucağımda olacak inşallah 19 şubatta geliyor 3.prensim🙏❤ Sabah son nst son kontrol kilosunu merak ediyorum aslında bundan 2 hafta önce 2700 dü ben ise 76 ile hamile kalıp 93 olmuşum😂
2prens1prenses_ sevgi_bidak şafak 2 cuma doğumum var inşaallah kızımı kucağıma alicam bende knsaAllah hayırla sağlıkla
Kahvesever12 sevgi_bidak 35. Haftamdayım bende 20 haftadan beri makat ters , şubat sonu gün alacağız muhtemelenn 🥰 sizinde çok az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah
sevgi_bidak Kahvesever12 benim bugün suyum sınırda çıktı cuma günü sabah acile çağırdı olmazsa cuöa günü alıcaklar 19unu bekleyemeyecek galiba 🥺
sevgi_bidak sevaldqn1 şafağım dayanmıyor suyum sınırda çıktı cuma çağırdı korkuyorum başka hastaneye gitsemmi