5134 Gizemmogg Benim de göğüs ve sırt ağrım çok,sezeryan yerim yanıyor gibi acı var ama uzaninca kıpır kıpır oluyor bebişim hepsi geçiyor hissedince 🥰☺️
aysegull01 ozgeserin şu an Hindistancevizi yağı ve kakao yağı karışımı sürüyorum iyi geliyo onu da yapaym teşekkür ederim 🌸
Beybisiiiii ozgeserin bende öyleyim serklaj atıldı birde öksürdükçe korkuyodum dikişlere bişey olacak diye şükür kurtuldum
ozgeserin Beybisiiiii ayy benimde aynı serklajım var hamilelik başlı başına zor bizim için birde hastalık gerçekten zor oluyor ya
ozgeserin Sevinc44 deneyeyim canım inan kaç gündür ne yaptıysam fayda etmedi. Sağlık ocağına gittim doktor hamilesin bişey veremem dedi nefesimi zor alıyorum burnum öyle tıkalı