Doğumdaki rapor parası çalışan annenin maaşına göre değişiyor. Yeni asgari ücrete göre minimum 5bin 500 tl oluyormuş fakat anne daha yüksek alıyorsa 30 bine kadar çıktığını da duydum. Bu parayı almak için doğum iznine ayrılana kadar sgk lı olmalı anne . normalde 32. Hafta izne ayrılabilir. Ama bebek annenin sağlığı iyi ise ve anne tercih eder ise 37. Haftaya kadar işte kalabiliyorsun. Fazladan gittiğin 5 haftayı doğumdan sonra çocuğun ile geçirebilirsin 🙂