1PrensAnnesi Ravzam5 süt parası 132 Doğum parası ilk çocuk için 300 ikinci için 400 üçüncü için 600 diye biliyorum cnm
1PrensAnnesi Nurarslan bildiğim kadarıyla 5seneydi başvuru süresi internetten araştırın emin olursunuz👍🏻
Nurarslan [bilinmeyen] calisan anneletin aldigi parayi ziraattan aldim fakat şu soylenilen parayi almadim kizim 1yasinda verirlermi yoksa zaman gectimi derler ki?birde bu dediginiz yer kaymakamlikta mi oluyor
Ebrarela Nurarslan içinde veriyolar canım süt parasını çalışan annelere e devletten bakabilirsin. Ben 2013 de doğum yaptım aldım paramı hatta 2 gün rapor kullandım 21 tl hesapta kalmış çarşamba günü e devlet şifresi aldığımda öğrendim param emanete alınmış bugün gidip aldım ziraat bankasından
ZeynepetinGecekuu Nurarslan çalışN annelerin parası için nereye basvuru yaptın sartları neler kaçıncı haftada işten cıkman gerekk bir yardımcı olurmmusun
busraali 1PrensAnnesi canım senin kuzucuk ne yaptı nasıl oldu doktora götürecektin.konu açtığın yazıyı bulamadım yazdığını görünce burdan yazayım dedim. Uyanıyor mu paşa artık
Ebrarela Nurarslan ziraat bankasına gidip kimliğinizle sorgulatın yoksa yöblendirme yapıyor zaten e devlet şifreniz varsa bi yere gitmenize gerek yok orda hepsi var
Nurarslan Caglablir ben 170'i aradim ziraattan hesap acmami soylediler.tam hatrlamiyorum ama ya dogum raporuyla yada direk kimlikle gittim ziraattan hesap actim.sonra 10gun icinde yatirdilar parami.sizde 170'i arayin ve dogum yaptiginizi vs anlatin onlar zaten sizi yonlendiriyor🎀