Plansizgebe nigarsnh ya merhaba bende de bu hamilelikle başladı 1 aydır gelip gidip oluyor tekrar akıntı kötü koku vs yok hangi ilacı kullandınız yazabilir misiniz
Egemom07 Ayhande benim yıllardır egzamam var ara ara alevlenir 🤦♀️ kaşınır dr um travazol kullabilirsin dedi. Enfeksiyon vs yok kaşıntıyı böyle çözüyoruz.