Minikfasulyem_1 Sizde enfeksiyon diğilmi ? Bende akinti oyle sarimsi yeşilimsi kokulu filan gibi diyorlar oluyor bende öyle seyler akintilar yok koku filan yok idarar testi yapdirdim her ay idrarimda enfeksiyon cikmadi yalniz altdan muyine test yapdirmadim doktor bir ilac soyledi aldim onu sürdum o hafifletdi ilk haftalardan vardi bende onceler daha cokdu şimdi 37 haftadayim bazen oluyor kaşinti kaşiyincada derim aciliyor sanki yara gibi sert kaşiyorum diye sonradan suyla yikarken yakiyor ancak o da 1 saate filan gecib gidiyor normalde idrara cikinci yikaninca yakma filan yok kaşiyinca yara gibi olduğundan yakiyor o da 1 saatne geciyor boylemi sizde de ? Ben eğer enfeksiyon olursa doğumda bebeğe gecer diye korkuyorum