Nilayy95 Parilti007 ilk gebeliğimde canbebe devam etmiştim bezi bırakana kadar. Aradan 9 yıl geçti şimdi bi sürü bez var ne alacağımı bilmiyorum 🥴
Gzde4507 Bazı bezler sırtına kadar çıkarıyormuş çocukların öyle görmüştüm ne kadar doğru bilemem.(alemü de diyorlar ) o yüzden riske atmayıp molfix aldım