nigarsnh prima premium care almıştm oğlumda . Birde üç aylık olasıya kadar paketleri almıştım. Pişman oldum o kadar aldığıma .bebeğime yaramadı. Sonra iki üç marka daha denedim en son can bebe iyi geldi . Yani demem o ki bi küçük paket iyi olacağını düşündüğünüz bir marka alın deneyin . İnstagramda @muhendisinoglu diye bir sayfa var orada tüm bebek bezi, ıslak mendili mama gibi şeylerin analizini paylaşmış hangi marka iyidir diye. Oralara bakabilirsiniz.