Pinaranneoluyor Meltemanneolsun sağlık ocağı doktoruna yazdır o yazar. Eczaneden ücretli alsan çok pahalı 450 tl
Fatmadali Meltemanneolsun valla ben şuan 33+4 oldum o prensesliği hiç görmedim. Çok şükür annemle eşim öyle hissettirmeye çalışıyor ama her ay yeni bir update yeni bir dert ağrı güncellemesi geliyor 🤦🏻♀️ yine çok şükür halime diyorum bebeğim iyi sağlıklı diye 🙏🏼☺️🌸
Talentedmom Meltemanneolsun ben ilk muayeneye gittim bulantım çok dedim hatta 2 kutu verdi zaten ilaç değil de ek takviye edici gıda diye geçiyor bebeğe hiç bir zararı yok merak etme istersen sağlık ocağına da yazdırabilirsin
Dlhn Meltemanneolsun Ben hala ara ara kusuyorum hala bulantım oluyo. 7. Aydan 28+2 den bildiriyorum. Sanırım doğuma kadar böyle devam edicek. Not: hala bulantı ilacı içiyorum 😅
3prensAnnesi_ Meltemanneolsun benim 25 hafta sürdü,geçmeyecek sandım şükür geçti ama 25 hafta mahvoldum
Birumud Meltemanneolsun sağlıkla kucağınıza alirsiniz insallah bende 9 haftalik gebeyim inanılmaz kusuyorum bulantım kiz diyorlar ama bende erkek hissediyorum bakalım hayırlısı 🫠
Meltemanneolsun Birumud o hiç belli olmuyor canım benim bütün bekirtiler kızı gösteriyordu ama erkek oldu hala alisabilmis değilim bu sonuca 😂 hic erkek beklemiyordum çünkü. Sağlıklı olsun da erkek de severim😂🥰
2cocuk2kopek Meltemanneolsun kimdedi onu benim ilk hamileliğim 6. Aya kadar devam etti o kişiye göre değişiyor ya ilk trimesterde biter ya 2 yada hiç 3 e kadar devam eder
Meltemanneolsun 2cocuk2kopek ay herkes dedi 4. Ayda sonra rahatsin prenses donemiymis dediler anlaşılan sen de gorememissin prenses dönemi 😊😔
bkdusunenanne Meltemanneolsun ben 6 ay kustum 7 ye gircem yarın bir aydır rahatım herkes kesin kız dedi ama oğlum oluyor
2cocuk2kopek Meltemanneolsun aynen valla bunda da ilaç içiyorum öyle biraz rahatım . Herkeste olmuyor maaelsef