Meltemanneolsun Ay hani bu 3. Aydan sonra bitiyordu ya mahvoldum ben artık. Resmen evin her yerine kustum. Ki hareket etsem mide bulantısından kivraniyorum çok sıkıldım artık ne zaman geçecek bu 16. Haftaya girecegim
Talentedmom Meltemanneolsun benim oğlumda 3 ay sonra bitmişti şuan 13.haftalık olucam hala ara ara oluyor prilam kullanıyor musun
Edizhr Meltemanneolsun sen ne zaman geçecek diyorsun bende 7+4 bugün hiç belirtim olmadı diye korkuyorum bu annelik çok değişik ya🤭 ayy canım Dr hap falan verdimi yanında hep tuzlu çubuk falan bulundursan ayağa kalkmadan ağzına falan atsan
Alev96 Meltemanneolsun Bitmiyor maalesef 18.haftaya kadar küstüm tam geçti dedim şuan 28 haftaligiz 4 gündür devamli mide yanması ve kusma yaşıyorum bitmiyor bu kusma olayı zehir etti hayatı
Meltemanneolsun Talentedmom hayır bana doktorum vermedi ilacı. Şu içsem kusuyorum normalde kusmam azdı kuru bulantı olurdu sadece bugün hep kustum
Meltemanneolsun Edizhr tuzlu kraker yiyorum atıyorum ağzıma ama ayağa kalktigim anda midem bulanıyor 2 gündür böyle normalde kusmazdim sadece öğürme olurdu 2 gündür mahvoldum ya aman bulantın olmasın başka belirtiler olsun da bu bulantı beni mahvediyor hiçbir şey yapamıyorum artik
Talentedmom Meltemanneolsun o ilaç bana iyi geldi o olmasaydı haşim perişandı enfeksiyon falan varsa o da bulantı yapar
Tubsav Meltemanneolsun bu doktorlar neden Prilam vermez anlamıyorum, o ilaç özellikle hamileler için yapıldı. Hemen de keser. Yerinde olsam gider eczane den alırdım
Meltemanneolsun Alev96 vallahi bu neymiş arkadaş ben benden geçtim bulantı benden geçmedi. Allah yardımcımız olsun 🙏🏼
Meltemanneolsun Gulsbaby her seferinde söylüyorum vermiyor doktorum kusmuyorsun gerek yok diyor. Gidip kendim alayım bari
edaddk Meltemanneolsun canım 20.haftaya girmek üzereyim halâ her sabah safra kusuyorum Allah yardımcımız olsun banada ilk trimester bitince biter dediler ama yok geçmiyo azaldı ama bitmedi
Meltemanneolsun edaddk ben çok kusmuyorum arada kusmalarim oluyor bugün mesela oldu ama bulantım ogurmem çok o da kasıyorum kendimi sürekli ogururken ciğerlerim açıyor artık. İnşallah geçer canım eziyet resmen
Meltemanneolsun Talentedmom ben de kendim alayım bari doktorun gerek yok diyor bana geçen ultrasonda bile kaç defa ogurup kalktım yine vermedi
Tubsav Meltemanneolsun git Prilam al kendin, aksam 2 tane al ertesi gün bulantı dan eser kalmayacak. Prilam sayesinde her iki hamileliğim çok rahat bulantı olmadan geçti
Talentedmom Meltemanneolsun ben ilk muayeneye gittim bulantım çok dedim hatta 2 kutu verdi zaten ilaç değil de ek takviye edici gıda diye geçiyor bebeğe hiç bir zararı yok merak etme istersen sağlık ocağına da yazdırabilirsin
Fatmadali Meltemanneolsun benim 16-17. Haftalarda geçmişti benim ama yerini yanmaya bıraktı keşke bulantı devam etseydi diyordum açıkçası 💁🏻♀️