Kızlar 13hafta 5günlük hamileyim. Bebeğimi doktor muayenesinde daha perşembe günü gördüm. Çok şükür her şey yolunda 🥹 Doktorum bir ay sonra gel dedi bir dahaki muayene için. Ama hareketlerini de hissedemediğim için sürekli bebeğim iyi mi acaba diye düşünüyorum, aklıma bir sürü olumsuz düşünceler geliyor, sağlık problemleri vs düşünüyorum 🥺 İçimde bir sıkıntı var. Normal bir durum mu? Off, gerginim resmen. Nasıl geçer bu? Siz de böyle hissediyor muydunuz?