babyiscoming_ ogul_can 37 den sonra prematüre sayılmıyor artık sezaryen olunabilir. Ama benim doktorum bir sorun yoksa 38i tamamlayıp 39ları görme taraftarı ne kadar anne karnında durursa o kadar iyi dedi. Şuan 37+4üm, 39+3 te alacak
Karakurt Gizen çok şükür kanamam olmadı canım ama çocuk hep aşağıda hissediyorum çok nadir mideme dayanıyor
Gizen Karakurt benimde olmadı şükür benimde aşağıda gibiydi ama doktorum yukarıda bebek dedi son zamanlarda yukarda hissediyorum hep
Karakurt Gizen ne güzel canın allahım kanama falan olmadan bi sıkıntı çıkmadan kucağımıza almayı nasip etsin inş bebeklerimizi
Karakurt Gizen 35+5 günlüğüz 12 fen sonra 6 olacağız ama benim sancılarım başladı yine 😞 2 gün önce hastaneden çıkmıştım ilaç işe yaramıyor artık sanırım korkuyorum
busyet2002 ogul_can ben oğlumu 37+0’da doğurdum 3300 doğdu küvöze de girmedi gelişimi iyiyse hiç sıkıntı olmuyor
deletedmom43191 Phyloo 39 hafta hala sezaryene alinmadim demişler bende biliyorum 37 38 de sezaryen olduğunu