ogul_can sağol teşekkür ederim benim erken doğum riksim var sancilarim oluyor o yüzden bu haftaya kadar rqhattik 3 gündür biraz hafif hafif var çok şiddetli değil ama uyarı veriyor anlıyorum zaten gebeligimi öğrenip kese göründü an progestana başladık hala devam ediyorum ama geçen ay gittiğimde arada belim ağrıyordu hafif günde 1 defa kullanıyordum 2 cikaralimmi dedim artik bu haftadan sonra pek o kadar etki etmez sen 1 devam.et dedi bakalım kontörde ne diyecek 😊