Akseec canım postlarım duruyor vallahi bende cok şaşırdım bence de hastane hatasıydı çünkü idrar testi pozitifti. İlk test pozitif çıktı kan verdim 0.3 ama kendimi tanıyorum dedim yok kesin hamileyim iki gun daha evde idrar testi yaptim giderek koyulasti sonra aile hekiminde kan verdim bu sefer 66 cıktı. İlkini özelde vermiş regle 6 gun varken ikinciyi regle 4 gun varken verdim.işte bende normalde imkansız derim bu duruma ama başıma gelince artık diyemiyorum. Çok teşekkür ederim 🫶🏻