Fatmanur12345 2 hafta büyük demistin galiba yanlış hatirlamiyosam benim ilk bebegimde de 2 hafta buyukluk vardı ve normal doğurdum öyle zorluk yaşanmıyor ve öyle abartıldığı kadar da büyük olmuyor yani diyelim bebeğin başı 1 elin avucu kadar ise ona yarım parmak 1 parmak daha fark ekleniyor diyebilirim