Elfbtr sizin bu Mesajı Yazdıgınız Gün. Okuyup Aslında Normal Dogum Yapmanız Sizin için Daha iyi Yazacakken. Birden Kanamam Geldi. Ve ben o gün 30+2 de erken dogum yaptım. Normal Dogum oldu ve bu benim 2 . Erken Normal dogumum Oldu. Korkmayın Benim Belimde sıkıntı Oldugı için Epidural yerim biraz Fazla Ağrıyor Onun dışında İyim. Merak ettiğiniz bi sorunuz varsa seve seve cevaplarım