Elfbtr sezeryanlı olunca prematüre bebekle uğraşmak öyle zor ki. Ben çok acı çektim. O dikişlerle hergün hastaneye gitmek süt götürmek işkence gibiydi. Ben çok isterdim normal doğurmayı ama nasip olmadı. Acil sezeryana alındım. Karar sizin tabi. Nasıl istiyosanz onu yapın