Konak hastahanesinde 1900 muayene ucreti nst de 300 tl ben gulcin hanima takipliyim suan 37 haftaligim daha dogum sekli bu hafta belli olacak ama doktorumdan cok memnunum sezaryen 36000 normal dogum 32500 oda suslemesi de yapiyolarmis kapi susu takiyolar diye duydum odalar yenilendi geçen hafta ferah olmus begendim ama ilk doğumum olacak ameliyathaneden vs haberim yok yalniz cihan hastanesini genel olarak sevmiyorum kokusu bile kotu geliyor yazın klima sorunu vs olmuştu arkadasim ameliyat oldugunda doktorlari iyidir onu bilemem canim