Pilates vs hic yapmadım ama hep hareketliyim, evde durmuyorum evde olduğum zamanlarda da hareket halinde olmaya özen gösteriyorum. Yürüyüs bandı var eğer trmizşik vs yoksa o gün hareketsiz kalıcaksam mutlaka yürüyorum. Bebeğin kilosu tam olması gerektiği gibi ilerliyor su an ne zayıf ne de kilolu. Sabahları bol sebze yiyorum + avokado yumurta her gün yiyorum. Ara öğünde her gün muz ve yoğurt yiyorum bebise kilo yapsın diye. Aksam yemeği de ekmek çok fazla tüketmiyorum sadece onun dısında bi sey değiştirmedim. Tatlı cok fazla tüketmiyorum bi de misafir geldikçe vs evde yapıyorum sadece. Böyle korudum ben kilomu bebekte de bi sıkıntı olmadı çok şükür ☺️ gmz0007