Susu45 Anonymouse ya kasılma oluyor mu siz de aklıma geldi sol tarafımda toplanma oluyor bir kaç gündür gün içinde ayağa kalkıyorum kendimi düzeltmeye çalışıyorum oraya dokunuyorum kendini açsın diye çok korkuyorum pazartesi randevum var soracağım 🤔
Bibebek_2kedi Susu45 Bende 22+1 im bizimde prensesimiz olucak bugün sağlık ocağından aradılar tetenoz olduk çok şükür iyiyiz🥰
Susu45 Bibebek_2kedi evet ben yaptırdım doktorum 18de yaptırdı ikinci dozu ne zaman olacaksınız olacak mı ya da bir şey dediler mi ya beni aramadılar bir daha
Bibebek_2kedi Susu45 25 marta verdiler aşı kartı ile birlikte genelde 1 ay sonrasına veriyorlar hemşiremiz mutlaka 2. Dozuda olmamızı söyledi sizde 1 ay geçince tekrar gidin bence 🥰
Ayselcnt Susu45 21+5 olduk.. hamdolsun şimdilik herşey yolunda.. hareketlerini düzenli olarak hissediyorum çok şükür..bazen dışarıdan bile belli oluyor.. sağlıklı 2. Hamileliğim..
SudeNazz9 Nilayy95 bulantı sadece kız annelerinde uzun sürüyo diyolar bu doğru mu acaba? Sizin bebiş kız mı?
dumancagla Nilayy95 bende 23+2 deyim benimde bulantılarım hala devam gece bulantı hapını kullanıyorum 🙈
Bebekayik Susu45 görürsün görürsün bende aynı şeyleri düşünüyordum zaman çok hızlı geçiyo tam bir ikizler gülerken ağlıyor ağlarken gülüyor bazen ayırt edemiyoruz 😂😂
Bktakdmr Nilayy95 bende 18+2 deyim ama gerçekten hiç hamile gibi değilim 3 ay dolduktan sonra nenim bütün şikayetlerim kesildi. 2 gündürde akşamları aşırı derecede hareketlerini hissediyorum mucizevi bir şey ya gerçekten 🥹