Nilayy95 Susu45 benim haziran 25 sonrası temmuz ilk haftası olacağı için hem temmuz hem haziran annesi oluyorum sanırım 😊 18+3 üm bende . Bebiş keyfe keder hareket ediyor ve hissediyorum. Bulantılarım devam
RabiaK27 Susu45 20+6yım bende hareketleri net hissetmiyorum hala günler iyi geçiyor şükür arada ağrılar oluyor ama oda normal artık bebek büyüyor 💙
Bibebek_2kedi Susu45 Bende 22+1 im bizimde prensesimiz olucak bugün sağlık ocağından aradılar tetenoz olduk çok şükür iyiyiz🥰
SudeNazz9 Nilayy95 bulantı sadece kız annelerinde uzun sürüyo diyolar bu doğru mu acaba? Sizin bebiş kız mı?
Susu45 Busra0104- Evett zaman geçmiyor gibi ama aşırı hızlı geçiyor bence ne ara 22 hafta geçti anlamadım 🥲
Anonymouse 22+6 olduk, mide yanmaları dışında her şey yolunda gidiyor 🤭 Artık hareketleri her gün hissediyorum özellikle de bir şeyler yiyince 🥹
Susu45 Anonymouse evet bende özellikle çikolata tatlı tarzı şeyleri çok seviyor direkt tekmeler başlıyor dışarıdan bile belli olmaya başladı aşırı heyecanlı 💕
Susu45 RabiaK27 oluyor bel ağrıları 20 ve 21de uykusuzluk oluyordu ama düzeldi gündüzleri uyumamaya çalışıyordum son 3 ay nasıl geçecek bakalım 🥲
Anonymouse Susu45 Ayy benimki de öyle gebeliğimin başından beri tatlı istiyor zaten canım şimdi de tatlı yiyince dansss 🫠
Susu45 Anonymouse normalde ekşi şeyler yemek daha çok istiyordum ama tatlı yediğimde hareket edince benimde hoşuma gidiyor hem her gün hissedeyim diye hissetmeyince korkuyorum