Deletedmom128 Şu anda yanı başımda bir melek nefes alıyor, arada uyanıp minik gözleriyle bana bakıyor bu bana kendimi dünyanın en mutlu kadını gibi hissettiriyor. Sizlerle de bu mutluluğu paylaşmak istiyorum. Cuma gecesi on iki buçuk gibimide bulantısıyla yataktan kalktım lavaboya koştum kusarken birden çamaşırımın aniden ıslandığını fark ettim. Bir sıkıntı vardı çünkü daha evvel hiç idrar kaçırma felan olmamıştı.Hemen eşimi uyandırdım, ablamı arayıp sordum. Bu arada çamaşır felan değiştirdim . İkinci çamaşır da ıslanınca su olduğundan emin olduk. Hastane çantamız arabadaydı zaten. Hızlıca bir duş aldım, evi toparladım evden çıktık. Ama suyun geldiğini hissediyorum. Ama hiç sancım yok, sadece hafif bel ağrım var . Gece bir buçuk Hastaneye vardık, alttan muayene yapıldı. İki santim açılmam varmış, su geldiği için enfeksiyon riskine karşı yatışım yapıldı. Ama görseniz eşim nasıl telaşlı sanki o doğuracak 😊 Bu arada suyum gelmeye devam ediyor. Hastanede sabaha kadar da devam etti. Ebe ara ara açılmayı kontrol etti. Sabah 8 buçuk gibi açılmam 5 cm olmuştu. Hala bel ağrım dışında pek bi sancım yok adet sancısı hafif sancılar var. 9 gibi bebeğin suyu da iyice azaldığı için suni sancı verdiler. Aslında hiç istemedim ama kızımı riske atamadım. Suni sancı hemen etki etti ve Doğum sancılarım başladı. Bu arada ebe ara ara alttan muayene edip açılmayı kontrol etti. Kızlar açıkça söyleyeyim suni sancıyı alana kadar hiç sancı çekmemişim dedim. Özellikle de Doğuma yakın şiddetleniyor ve sıklaşıyor. Cumartesi öğlen 12.18 gibi doğumhaneye girdim kolumda hala sancı serumu. 12.42 de kızım kollarımdaydı.🙏🙏🙏 Ondan sonra olanlar benim için hayalden ibaret zaten. Doğum esnasında kesiyi hissetmemiştim dikiş atıldığını da hissetmedim. Bebeğim 2800 kg doğdu 🥰 Eşim dışarda ben içerde bebe sesini duyunca ağlamışız.❤️ Sanırım hayatta anne olmaktan daha fazla sevebileceğim bir şey yok 🙏 Doğum yapmaktan korkan arkadaşlar hiç korkmayın, o minik meleği koklayınca her şey geride kalıyor. Benim doğumum açılma hızlı ilerlediği için kolay oldu. Size birkaç tavsiye kızlar : Özellikle normal Doğum isteyenler önce kendinize İnanın, vazgeçmeyin. Mutlaka ebenizin söylediklerini dinleyin ben söylediği her şeyi yapmaya çalıştım. Çömelme, yürüme, ıkınma hepsini yaptım. Mutlaka yürüyerek sancıyı karşılayın. Gece yattığım andan itibaren açılma ilerlesin diye hep yürüdüm, suni sancı aldığımda da nst ye bağlanma dışında hep ayaktaydım ve Doğumu kolaylaştırdı. Sancı odasında yanınızda mutlaka size yakın biri olsun, sancı çekerken sizi teselli edecek birine ihtiyaç duyuluyor. Hepinizin hayırlı, sağlıklı, kolay doğumları olsun 🙏🥰
Deletedmom128 Deletedmom56 38+2 de doğduğu bebeğim. Özel hastanede şdoğum yaptım, doktorum sadece Doğuma girdi. Her şeyi ebeme borçluyum. 🙏
Deletedmom128 Deletedmom56 Ebe çok önemliymiş. Anne gibi o kadar güzel cesaretlendirdi ki beni . Doğumdan evvel mutlaka ebenle tanış canım.
Mert_annesi Deletedmom128 Allah anali babali buyutsunn canimmm❤Ne kadar güzel bir duygudur kim bilir 😙💗
Deletedmom128 Mert_annesi Amin canım 🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin. Ondan öncesi yok gibi bir duygu 🙏