Girlinthesun Silayuksel aynı canım bizde durumlar benim bugün yumurtlamadan 12 gün geçmiş oldu bata da 9 gün kaldı yapsam mı bi test daha diyorum ama hala erken sanırım
Yaprakunallar Kızlar günaydın herkese🥰 bat 20 âdet olacağım gibi bi his oturdu içime hani bi tuhaf bi his vardır mideniz kasıklarınız bulanır gibi adet olcam dersiniz o his 🥺 galiba ben bu ayda elendim 😔
Kayra61 Girlinthesun bende 4 şubatta ultrasonda yumurtlama gördüm 13 şubatta kan testim negatif geldi erken yaptım sanırım 🥲
Eagle33 Ay benim de bat 20 Şubat dün ilk idrarda silik gördüm ama artımed olduğu için hiç inanmıyorum büyük ihtimalle yalancı pozitif niyeyse hiç ümidim yok bu ay tekrar hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum herhalde