Zlyha71 Buhara hastanesine gidenler doğum yapanlar hangi doktora gidiyordunuz memnun kaldınız mı ? Bilgi verebilirmisiniz acaba ☺️🙏🏼
Ceylinimm Zlyha71 mrb cnm bende buharaya gittim zeynep hanima gittim ve onda dogum yaptim gayet memnun kaldim kendisinden kesinlikle oneririm zeynep hanımı ☺
BaharSefvan Zlyha71 henüz doğum yapmadm ama zeynep hanıma gidiyorm memnunum. Doğumy memleketmde düşünüyorm valla canm
Oazfira Zlyha71 Merhaba evet arkadaşım doğum yaptı çok memnun kaldı ben şuan ona gidiyorum ama doğumu araştırma hastanesinde yapıcam Buhara’yı düşünmüyorum.
Tuba93 Gzd_gzd Öneri üzerine gittim tanıdıklarımda baya fazla Fatma hanıma giden o yüzden onu tercih ettim bende
Gzd_gzd Tuba93 sezeryan mı yaptı önerenler? ben de fatma hanıma gidiorum ama öner üzerine değil ratgele gittim buraya yabancıyım
Tuba93 Okyanus05 ben henüz 4 aylık hamileyim o yüzden belki çok bilgi veremem ama yinede yardımcı olmak isterim tabi
Zlyha71 Ceylinimm bende Zeynep hanımın ismini çok duydum özellikle korkum doğum olduğu için birde gurbette olunca araştırmak istedim açıkcası çok teşekkür ederim
Bebeginehasret Ceylinimm Ceylinimm ay suan cok mutlu oldum memnunum ama dogumunu yapan birilerini duymak cok guzel 😍
Tuba93 Gzd_gzd normal Doğum yapan arkadaşım da var sezeryan olanda ikiside memnun yani sezeryan olan yeni yaptı doğum dikişi falan estetik dikiş yapmıştı
Emsear Bende ikinci gebeliğim ikisindede buhara ya gittim. Gidiyorum ilki Fatma hanıma sezeryan oldum dikişlerimi berbat yapmışlar üstüste tutturup dikmişlerdoğum sancılarını çektim epidural erken yapıldı açılma olmadı doğamadım sezeryana girdim belden uyuşturma dediler çıktım genel anestezi almışım kendime zor geldim. Şimdi hümeyra hanıma gidiyorum çok tatlı ilgili bayan yine sezeryan olucam ama inşallah bu güzel geçer.