Ozgeee22 Smyye1B benim de 23 Eylül görünüyor ama sezaryen olacağım için muhtemelen 15-16 Eylül gibi doğumum olur ☺️
imcakir Merhaba 🥹 benimde 4 Ekim ama bir terslik çıkmazsa ikiz 🤲🏻🌸 o yüzden daha erken olur sanırım ☺️❤️🤭
momkrm19 Benim ilk ultrasonda 8 ekim çıktı 💕 ama iila oynar diye düşünüyorum bir de ilki sezeryan olduğu için kısmet olursa 15 - 25 Eylül gibi doğar heralde 🫶🏻
Geleneksel1anne Black- merhaba dr nasıl net bi tarih verdi ben şuan 11 haftalığım 12 de gidicem daha bize bişey demedi ve benim de ekim gözüküyor doğum
Ogretmenkusu Eliffbaby 12. Haftada çağırdı 2 hafta kaldı çok heyecanlıyım zaman geçmiyor gerçekten şişkinliğim falan azaldı yine ama mide bulantılarım devam ediyor sende oluyor mu bulantı