Kubra001111 ozlemtopal ya yediğiniz birşey ki hareketlendiriyo acaba 😄bende hissediyorum da az az ama
Rabia_Han_Dikmen97 Kubra001111 20+4 haftalığız bizde bugün amniyosentez işlemi yapıldı düzenli hareketlerimiz var sanırım artık bir uyku düzeni var oğluşumun belli saatlerde hareket ediyor karnımda ama bugün biraz huzursuz oldu sanırım bayağı hareket etti
Kubra001111 Rabia_Han_Dikmen97 amniyosentezi neyden dolayı yaptırdınız ya huzursuz olunca da hareketleniyolar sağlıklı olsunlar da
bcmbzz Kubra001111 evet her gün hareketlerini hissediyorum tabi iş yaptığım zamanlarda hissetmiyorum o da çok normal zaten
Kubra001111 bcmbzz pıt pıt atıyor değil mi bende öyle hissediyorum bağırsak mi bebek mi anlamadım ilk gebeliğim bu arada