Kubra001111 amaan uff napalim aç kalinca içim bayiliyor😁 sağlıklı besinler ile devam etmekte fayda var ama bebeğim gelisimi için de faydalı olur. Atıyorum beş badem iki kuru kayısı gibi bişey yiyorum tamam iki saat götürüyor beni 😅😅😅 akşam yediden sonra da bişey yemiyorum yersem zaten sıpacık uyutmuyor çok kuduruyor 😁😁 Hayri sayilir kilo aldım o başka ama doğumdan sonra veriliyor biraz dikkat eder emzirirsek çok hızlı gidiyorlar tecrübe ettim onayladım 😅