bebegimolacak ümit oluşturmayalım tabi ama belli de olmaz canım
Belki ilk idrar olmadığı için belki geç döllenme hepsi de olabilir
Mesela benim şu battan 4 gün önce çıktığı silik çizgi
İlk gebeliğimde 5. Gün gecikmesin de çıkmıştı aradaki farkı düşün
Allah hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah en kısa zaman da sana 🙏🏻 üzülme demek olmuyor tabi de içini ferah tut geciktiriyorsa güzelleştiriyordur…
Bende çok düşündüm isyana kadar gitti madem olmayacaktı hiç beklemediğimiz anda neden oldu imkansız bir ayda olmuştu sonra bebek yoktu kese vardı olmayabilir dediler oldu neden kalp atışını duyduk vs yine hiç beklemediğimiz anda da durduğunu öğrendik… engelli olacaktı dursaydı da demişti doktor aldırsak mı aldırmasak mı konuşuyor olurduk bariz belliydi dedi… Allah onu yaşatmadı 🙏🏻
Şimdi bir gitti iki geldi🥹 Allah umarım bu sefer nasip eder yine aynı şeyleri yaşatmaz 🤲🏻
Senin içinde vardır hayırlı bir zaman elbet🙏🏻 imşaklah çabuk gelir fazla bekletmez 🌸