Melisafurkann dmom26 peki neler kullandınız bu süreçte stres yapmış mıydınız belki bana umut olursunuz benimde 3.ayım 🥹
AlyaO bebegimolacak eğer su içtiysen ve batın gelmemiş daha bence yarın sabah ilk idrarla yap. Çünkü hem erken hem de ilk idrarın değil. Bugün uyumadan önce idrarını yaptıktan sonra su içme öyle uyu sabah ilk idrarla yap daha net çıkar
AlyaO bebegimolacak hayır ben de bundan bahsediyorum işte canım. İlk idrarla erken gebelik testini yapman gerekiyor çünkü daha regline 5 gün var
dmom26 Melisafurkann kuzum stres olmazmı çok üzüldüm ama yapmamak gerekiyor sadece folik asit kullandım başka birşey yapmadım
imcakir bebegimolacak 16 ise varmış daha Benim 4 gün önce çıkmıştı Bide yumurtlamayı takip ettin mi kaç gün geçti pik ten biliyor musun