031965 Anormal değil 😂 ben 7 aylığım hiç aşermedim psikolojik bi durum zaten o yüzden isteyen istediği zaman aşerir
Duyguxx Ben 11+1 im. Yaklaşık 2 haftadır aşeriyorum ama öyle bulunması zor şeyler değil malesef ekşi şeyler😂 eşim sürekli soruyo canın bişey istiyor mu diye. Yok diyorum niye bişey çekmiyo canın diyo😂 napim yalandan mı istiyim😂😂
Popmum Oluyor ben de ilk üç ay her şeyi aşerdim yöresel lezzetler diyerek genelleme yapayım 😂 ve hatta hamile kaldım kalalı patatese düşkünlüğüm başladı haşlanmış kızarmış fırında utanmasam çiğ çiğ yiyeceğim. Sonra bir daha aş ermedim.
Victoria MerveP canım tatlıyı biraz kontrollu ye istersen hem sağlıksız hem de çok kilo yapar ben ilk zamanlar hiç tatlı yiyemedim tiksindim ama 30. Haftam bitecek canım istiyor kontrollu yemeye çalışıyorum.
Bebekveben Ben aşermeyi normalde canının bişey çekmesi gibi görüyorum. Sadece hamile olduğumuz için daha çok canımız çekiyor. Normalde benimde tatlı krizlerim vardır hemen yemem gerekir şimdi hamileyim yine aynı sadece daha sık bir şeyler istiyor canım
Merve5002 MerveP yok hayır 🤦🏻♀️ Ve ondan sonra da aşermedim şuan da 38. Haftadayım her an doğumum olabilir 😀
Leycanela MerveP neden normal olmasin ki?her hamililelik baska geciyor.ama tatli yerken kilo aliminiza dikkat edin,ilk aylar cok kilo almamak avantajli.benim hic asermem olmaz,zaten normaldede habire canim biseyler ceker istahliyimdir biraz☺️
YagmurDaskn MerveP Normal. Ben hamile olduğumu bilmiyordum canım sürekli limon istiyordu. 3 haftalık filandı o zaman