ayse5487 çok haklısınız ama siz içinizi ferah tutun. İnstagramda, youtube’ de bir çok ebe, doktor var onları takip edebilirsiniz. İnanın bir çok şeyi bende sosyal mecralardan öğrendim.
Benim ilk doğumumdu ve beni her gören “böyle doğumum olsaydı en az 5 çocuk doğururdum” diyor bir kere ıh demedim, bebeğin sesini duyana kadar doğum olduğunu anlamamışlardı ( sancı süresi dahil) 😂 süreci doğru yönettiğiniz zaman herşey kolaylaşıyor. Bedeninizi ve bebeğinizi dinleyin, stres yapmayın. Mutlu anne mutlu bebek🌸
Sağlıklı ve pozitif doğumlar diliyorum ☺️