iremmakk ben doğum sonrası emzirme yastığı olarak, kızım 6-7aylık olunca da destekli oturma yastığı olarak kullandım. Zaten çocuğun ve benim kullanımımdan yıprandı ve atmak zorunda kaldım ☺️ ikinci gebeliğime yenisini aldım. Bazı ürünler kısa vadeli kullanılıyor ama hayat kalitesini çok artırıyor çünkü zaten ihtiyaç birkaç ay oluyor. İlk kızımda gebeliğin sonlarına doğru almıştım dedim ki neden daha önce almamıştım. Şimdi hamileliği öğrendiğim gibi aldım rahatça uyuyorum çok şükür