Kızlar artık geceleri yatamamaya başladım. Karnım baya büyüdü ve yan dönünce hem karnım hem belim boşta kalıyormuş gibi hissediyorum. Bir türlü uyuyamıyorum.
Yastık arayışındayım ama iki çeşit öne çıkıyor. Bir uzun U şeklinde olup sarılabilen model var, bir de sadece karın ve bele destek veren daha küçük bir model var.
Hangisi daha kullanışlı? Sizin memnun kaldığınız hangisi?