Dduman o şoku bir ben bir Allah biliyor beta 1238 çıktı ilk gittim 5+6 gibi dediğinize göre 1 hafta sonra gelin dedi başka doktora gittim 1 hafta sonra 4+6 çıktı kese büyümüş dedi haftaya gene gelin geç döllenme dedi kaç gündür kafada kuruyorum ay insallah bende sizin gibi haftalara ulaşırım o zaman rahatlarım ❤️🫣