Sat 20 Aralık olmasına rağmen bebeğim geçen hafta gittiğimiz de doktorumuz 4+6 haftalık yani 7 hafta olmasını bekliyorduk kalp sesini duyamadık doğal olarak geç döllenme haftaya tekrar gelin dedi bu durumu yaşayan var mı 2. Gebeliğim ne gibi durumları var azıcık panikledim de pozitif yorumlarınızı rica ediyorum hassas dönem bilirsiniz