Bana da kesen iki hafta önde gözüküyor dedi doktor baska doktora gittim öyle birşey yok büyük olması problem değil dedi benimde içimde bi korku kaldı bilmiyorum umarım hepimiz saglıkla kucaklarız 9. Haftaya gireceğim henüz doktora gitmedim 2 hafta sonra gideceğim