Öncelikle inşallah sağlıklı ilerler kucağınıza alırsınız 🙏🏻 Doktorunu değiştirme imkanın varsa değiştirsen çok iyi olur üslubu hiç hoş değil bu dönemde psikoloji çok önemli sizi sürekli böyle kötüye adapte etmeye çalışan doktorla bu süreç gitmez sizi motive edecek moral verecek bir doktorla devam edin kötü şeyler olsa bile kötü şeyi söylemenin de üslubu var, onunda üslubunu bilen biri ile bu süreci daha sağlıkla atlatacaksınız inşallah