Jdjdjdldl yok canım ben tüp bebekle hamile kaldım bizde progesteron hormonu normal gebelerdeki gibi hamileliğin en başından üretilmiyor 3.aydan itibaren üretiliyor o yüzden dışarıdan almamız mecburi yoksa vücut bebeği yabancı cisimmolarak görüp atmaya çalışıyor. Progestan ilaçları bu kasılmaları engelliyor bebeği sağlama alıyor yani